SPACE ART UZAY SANATI AHMET NURAY

| 21 Mayıs 2009 Perşembe


SPACE ART UZAY SANATI AHMET NURAY

Günümüz sanatçıları grafik tasarımlarını teknolojiyi kullanarak hazırlıyorlar. Nesli tükenmekte olan, üstat diyebileceğimiz kişiler tasarımlarını, alıştıkları geleneksel tarzlarda hazırlamaya devam ediyorlar.
Yedi beyaz kapı sanat grubu kurucularından olarak günümüzde kullanılan birçok grafik tasarım yöntemi olmasına rağmen teknolojinin nimetlerinden faydalanmadan eserlerimizin neredeyse tamamını sanatın vazgeçilmez teknikleriyle hazırlamaya devem ediyoruz. Çizim olsun, boyama olsun el ile şekillenip yoğrulduğunda daha etkileyici ve sanatçının daha içine siner durumdadır.
Bunun en güzel örneklerinden olan Ahmet Nuray’ın eserlerini incelemek gerekli diye düşünüyorum.
Yedi beyaz kapı sanat grubu kurucusu sanatçı, eğitimci Ahmet Nuray’ın uzun yıllar boyunca üzerinde çalıştığı bir teknikle günümüzde yeni bir sanat akımı olacak nitelikte eserleriyle, sanatseverlerin beğenisine sunuluyor.
Space Art (Uzay Sanatı) adı altında olan bu yeni tarzın, düşünce felsefesini sanatsal tasarımla pekiştirmesi olarak, adlandırabiliriz. Gerçek ile hayal âleminin 3 boyutlu düşünce tarzıyla kâğıt ve tuval üzerine biçimlendirilmiş bir sanat akımı. Özellikle genç sanatçı kuşağının takdirlerini kazanacağını düşünüyorum. Bu yeni sanat akımı düşlerin hayal âleminin bir parçasını yansıtıyor. Uzaydaki bilinmeyenlerin hayali ile mutlu olmak isteyenlerin tarzı olarak uzay sanatı diyor Ahmet Nuray. Ben çok beğeniyorum ya siz?
Kuantum düşünürü eğitimci Ahmet Nuray ile yaptığım röportajda Sanat bir iletişimdir, iletişim ise tüm canlılar için gerekli olan enerjinin kaynağıdır, dediğini asla unutamıyorum. Ayrıca enerji transferini yoğun bir şekilde pozitifleştirmesiyle insan zekâsının inanılamaz boyutlarda gelişeceğini söylemesine de yürekten katılıyorum. Sanat Yüz binlerce yıl önce vardı, bugün de var, yarın da olacak.
Sanatsal tasarımlar sevgi sanatı toplumların evrensel gelişimi, kuantum yaşam felsefesi, kuantum sanat, kuantum düşüncesi, kuantum fikir, kuantum bilinci, kuantum edebiyat felsefesi, kuantum yaşam rüzgârı, kuantum beyin, kuantum sıçrama ile ilgili makale ve yazıları bu sitede gündeme getireceğiz. Kuantum yaşam dünyasının ayrıntılı gelişmelerini ele alarak sanatın üstün meziyetlerinin kişisel gelişim faydalarını Not: Gelecek makaleler için art, art education, articles, educator, english, gallery, grafik tasarımları, nesli tükenmekte olan, photo, picture, sanat akımı, sculpture, space art, uzay sanatı, çizim adlı konuları kaynakça siteyi takip ederek okuyabilirsiniz.

Kaynakça: Resimleri görmek için lütfen Kuantum düşünce gücü galerisine tıklayınız.

For English Articles Click Here

Sanat eleştirmeni: Berrin Savaşcı

0 yorum:

hits